lunes, 25 de agosto de 2014

Dis-li con vulguis però estaba molt bo




















Ingredients per 2 persones:
2 patates grans.
6 salsitxes de tocino.
Tomata madura pelada per fregir.
Sal, sucre, pebre i llorer.





















Preparació:
Jo ho faig a la FussionCook però podeu utilitzar paelles i el forn.

Pelarem les patates i les tallarem de un cm de gruix, les salpebrem, jo les he posat a menù forn amb una mica de oli d'oliva, durant 15 minuts i despres 10 minuts per l'altra banda. Reserven.
Sense escurar la cubeta i al mateix menú fem les salsitxes, quan siguin daurades també les reservem. Costa 3 o 4 minuts.
Ara si, escurem la cubeta, posem oli d'oliva i al menú fregir posem la tomata i el llorer, la deixem els deu minuts que porta el programa, però no tapem l'olla, així ens evaporarà l'aigua que porta la tomata.
Ara com mos interessa que es faci poc a poc, anul·lem el menú fregir i posem el menú forn, jo li poso temps de sobres i vaig mirant i no tapo l'olla. Quant comença a surar l'oli al damunt li poso sal, sucre i un sentint de pebre blanc. Li dono dos voltes i ja el tinc fet.
Peguem un cop de microones a les patates i les salsitxes un minut a mitja potencia.
Per a muntar el plat posem les patates baix, la tomata al damunt i les salsitxes, un rajolí de mel per decorar el plat.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis