sábado, 26 de julio de 2014

Semi gelat de xocolata


Ahir va ser el aniversari de Alejandro Sanz, el meu nou veí, un paio genial, una mica trasto, però bon jan. 
Avui ell te actuació, i jo que soc molt "cabroncilla" le he volgut donar una sorpresa.
Ahir el vaig felicitar com si res al Facebook i ell me va dir: No t'enrotlles tant i fes-me algo de xocolata!! Li vaig dir que no, que no tenia temps.
I avui  li he dit que a la seva actuació no puc anar, que tinc un altre compromís.
En fi que he fet este pastís semi gelat per ell i que li portaré a la seva actuació, pobret no sap res!!! Ji ji ji





















Ingredients:
200 gr de xocolata amb 70% de cacau.
500 gr de nata 35% MG
200 gr de llet.
200 gr de formatge cremos tipo Philadelfia.
130 gr de sucre.
2 sobres de quallada.
Galetes per a fer la base.
Cobertura de xocolata per a la base

Preparació:
Trencar la xocolata i posar-la a la Thermomix, afegim també la resta d'ingredients, llevat de les galetes i la cobertura.
Programeu 100º durant uns deu minuts i una velocitat baixa al 1 al principi, quant ja no escoltem soroll serà que la xocolata ja s'ha desfet, ara li pugeu la velocitat al 3
Mentrestant prepareu un motllo desmuntable, la mida al vostre gust, com mes gran mes baixa queda el pastís (jo ne fet dos)
Jo utilitzo unes làmines de acetato i les faig lo grans o petites que vull.
Posarem a la base galetes, als forats que quedin posem trossos petits. Calen-teu la cobertura de xocolata (esta vegada la he comprat feta, aquells sobres que hi han al Lild) La escampeu al damunt de les galetes en forma de hilillo i poseu un altra capa de galetes. Ho deixeu gelar i es quedarà dur i aguantarà les galetes.
Quant lo de la Thermomix estigui  ho deixarem gelar una mica i ho anirem removem.
Ara ho posarem en molta cura i poc a poc damunt de les galetes, no ho avoqueu directe de la jarra, feu en un casso soper.
Ho deixeu acabar de gelar i a la nevera unes sis hores, millor de un dia per al altre.
Desemmotlleu i adorneu con vulgueu, jo rapidet rapidet, uns encenalls de xocolata i llests.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis