jueves, 24 de julio de 2014

Arròs per mi...

Avui tinc la cuinadora!!!!
No anava a fer-me per a dinar arròs avui, mira m'ha pegat aixina, a demés és la primera vegada que menjo l'arròs amb lo sofregit tallat, sempre ho passo tot per la batedora, l'únic que no he posat ha sigut ceba que aunque diguin que fa el arrocet blanduxo a mi m'agrada el sabor, però trobar-la  al menjar, pos no.





















He utilitzat:
1 gamba.
2 llagostins.
1 sípia bruta congelada, menuda.
1 mida de arròs redó extra.
1 mida i un rajolí més d'aigua.
Tomata
Pimentó roig i verd.
All i julivert picat.
Pebre roig.
Sal i oli d'oliva.







En estes quantitats.
La mida del arròs en 100 grs per barba hi ha prou, però con ara no tinc focs de gas i per a fer-ho a la vitro no m'agrada... sempre ho faig a la Fussion que el deixà molt molt be. I la mida del cubilet és més de 100 gr, son 110 més o menys.

Preparació:
Posem oli a la cubeta de la Fussion, i programem menú fregir, quan el oli és calent, saltem els llagostins i la gamba, jo esta vegada los he obert per el mig però sense acabar-los de tallar. Els fem tomba i tomba i els reservem.
Al mateix oli sofregim els pimentons, no s'han de cremar s'han de fer blanets. L'olla al menú fregir fregeix molt, pos aneu cancel·lant el menú i amb el manteniment de calor es va fent igual, aneu jugant en això. Una vegada que els pimentons estan hi afegiu la sípia, i ho deixeu fer, quan la sípia esta i no queda cap líquid que hagi amollat la sípia afegiu el all i el julivert, peguem  dos voltetes i posem la tomata hi la deixem fer ben feta. Posem el pebre roig, remenem i posem l'arròs, també el sofregim, això a gustos, a mi m'agrada torradet i que se empapi casi tot lo sofregit.





















Posem ara l'aigua calenta del micro mateix, salem, anul·lem menú sofregir, tanquem l'olla i programem menú arròs 5 minuts. Quan piti l'olla llevarem el vapor corren, posem dins la gamba i els llagostins i ho deixem reposar un minut amb l'olla tapada però sense tancar-la.
I ja està, ja te'l pots menjar.

PD: El menú arròs programat del olla son 7 minuts, al meu gust que no m'agrada gens passat en 5 minuts havent sofregit l'arròs abans hi ha prou  més el minut del repòs.. al punt, bueno al meu punt.
      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis